Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
fischer:publications [2022-04-07 09:24] ellert [2021] |
fischer:publications [2022-07-13 10:11] Johannes Fischer |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
==== 2022 ==== | ==== 2022 ==== | ||
+ | * **Lyndon Arrays Simplified**\\ //**Jonas Ellert**//\\ Accepted at ESA 2022 | ||
+ | * **LIVE-Interaktion statt Videomaterial bei der Sensibilisierung für Inklusion und Computerzugänglichkeit! - Im E-Lecture fragen Studierende einen blinden Betroffenen**\\ //**Kensuke Akao**//\\ Accepted at DELFI 2022. | ||
+ | * **[[https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16544/|A Parallel Framework for Approximate Max-Dicut in Partitionable Graphs]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. SEA 2022, 10.1-10.15 | ||
+ | * **Back-to-Front Online Lyndon Forest Construction**\\ //Golnaz Badkobeh, Maxime Crochemore, **Jonas Ellert** and Cyril Nicaud//\\ Accepted at CPM 2022. | ||
==== 2021 ==== | ==== 2021 ==== | ||
- | * **[[https://doi.org/10.1145/3481638|Engineering Practical Lempel-Ziv Tries]]**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ ACM J. Exp. Algor. 26, Article No.: 1.14, pp 1-47 | + | * **[[https://doi.org/10.1145/3481638|Engineering Practical Lempel-Ziv Tries]]**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ ACM J. Exp. Algor. 26, Article No.: 1.14, pp 1-47. |
* **[[https://delfi-tagung.de/fileadmin/TG/DELFI/HDI_2021/5410_HDI-Tagungsband_-_Broschuere_-_L11_so.pdf#page=74|Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?]]**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ Proc. HDI 2021, 75-83. | * **[[https://delfi-tagung.de/fileadmin/TG/DELFI/HDI_2021/5410_HDI-Tagungsband_-_Broschuere_-_L11_so.pdf#page=74|Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?]]**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ Proc. HDI 2021, 75-83. | ||
* **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2021.15|Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. ESA 2021, LIPIcs 204, 15:1--15:13. | * **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2021.15|Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. ESA 2021, LIPIcs 204, 15:1--15:13. |