Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
fischer:publications [2021-12-14 07:07] Johannes Fischer [2021] |
fischer:publications [2022-10-12 12:04] ellert [2023] |
||
---|---|---|---|
Line 4: | Line 4: | ||
===== Peer Reviewed Publications ===== | ===== Peer Reviewed Publications ===== | ||
+ | |||
+ | ==== 2023 ==== | ||
+ | |||
+ | * **Optimal Square Detection Over General Alphabets**\\ //Jonas Ellert, Paweł Gawrychowski, Garance Gourdel//\\ Accepted at SODA 2023 | ||
+ | ==== 2022 ==== | ||
+ | * **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2022.48|Lyndon Arrays Simplified]]**\\ //**Jonas Ellert**//\\ Proc. ESA 2022, LIPIcs 244, 48:1--48:14 | ||
+ | * **LIVE-Interaktion statt Videomaterial bei der Sensibilisierung für Inklusion und Computerzugänglichkeit! - Im E-Lecture fragen Studierende einen blinden Betroffenen**\\ //**Kensuke Akao**//\\ Accepted at DELFI 2022. | ||
+ | * **[[https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16544/|A Parallel Framework for Approximate Max-Dicut in Partitionable Graphs]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. SEA 2022, 10.1-10.15 | ||
+ | * **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.CPM.2022.13|Back-to-Front Online Lyndon Forest Construction]]**\\ //Golnaz Badkobeh, Maxime Crochemore, **Jonas Ellert** and Cyril Nicaud//\\ Proc. CPM 2022, LIPIcs 223, 13:1--13:23 | ||
==== 2021 ==== | ==== 2021 ==== | ||
- | * **[[https://doi.org/10.1145/3481638|Engineering Practical Lempel-Ziv Tries]]**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ ACM J. Exp. Algor. 26, Article No.: 1.14, pp 1-47 | + | * **[[https://doi.org/10.1145/3481638|Engineering Practical Lempel-Ziv Tries]]**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ ACM J. Exp. Algor. 26, Article No.: 1.14, pp 1-47. |
* **[[https://delfi-tagung.de/fileadmin/TG/DELFI/HDI_2021/5410_HDI-Tagungsband_-_Broschuere_-_L11_so.pdf#page=74|Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?]]**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ Proc. HDI 2021, 75-83. | * **[[https://delfi-tagung.de/fileadmin/TG/DELFI/HDI_2021/5410_HDI-Tagungsband_-_Broschuere_-_L11_so.pdf#page=74|Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?]]**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ Proc. HDI 2021, 75-83. | ||
* **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2021.15|Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. ESA 2021, LIPIcs 204, 15:1--15:13. | * **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2021.15|Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. ESA 2021, LIPIcs 204, 15:1--15:13. |