Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
fischer:publications [2021-08-31 11:28] Johannes Fischer [2021] |
fischer:publications [2021-12-03 10:10] Johannes Fischer [2021] |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
==== 2021 ==== | ==== 2021 ==== | ||
* **Engineering Practical Lempel-Ziv Tries**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ To appear in ACM J. Exp. Algor. | * **Engineering Practical Lempel-Ziv Tries**\\ //Diego Arroyuelo, Rodrigo Canovas, **Johannes Fischer**, Dominik Köppl, Marvin Löbel, Gonzalo Navarro, Rajeev Raman//\\ To appear in ACM J. Exp. Algor. | ||
- | * **Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ To appear in HDI'21. | + | * **[[https://delfi-tagung.de/fileadmin/TG/DELFI/HDI_2021/5410_HDI-Tagungsband_-_Broschuere_-_L11_so.pdf#page=74|Wie können wir Lehramtsstudierende auf einen inklusiven Informatikunterricht vorbereiten?]]**\\ //**Kensuke Akao, Johannes Fischer**//\\ |
- | * **Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ To appear in ESA'21. | + | Proc. HDI 2021, 75-83. |
+ | * **[[https://doi.org/10.4230/LIPIcs.ESA.2021.15|Lyndon Words Accelerate Suffix Sorting]]**\\ //**Nico Bertram, Jonas Ellert, Johannes Fischer**//\\ Proc. ESA 2021, LIPIcs 204, 15:1--15:13. | ||
* **[[https://doi.org/10.1145/3457197|Practical Wavelet Tree Construction]]**\\ //**Patrick Dinklage, Jonas Ellert, Johannes Fischer, Florian Kurpicz, Marvin Löbel**//\\ ACM J. Exp. Algor. 26(1), Article No.: 1.8, pp 1–67. | * **[[https://doi.org/10.1145/3457197|Practical Wavelet Tree Construction]]**\\ //**Patrick Dinklage, Jonas Ellert, Johannes Fischer, Florian Kurpicz, Marvin Löbel**//\\ ACM J. Exp. Algor. 26(1), Article No.: 1.8, pp 1–67. | ||
* **[[https://doi.org/10.18420/infos2021_p228|Reflexionsförderung bei Lehramtsstudierenden durch den Einsatz von videobasierten Aufgaben]]**\\ //**Johannes Fischer, Martin Weinert**//\\ INFOS'21, 261-270. | * **[[https://doi.org/10.18420/infos2021_p228|Reflexionsförderung bei Lehramtsstudierenden durch den Einsatz von videobasierten Aufgaben]]**\\ //**Johannes Fischer, Martin Weinert**//\\ INFOS'21, 261-270. |